logo    OBALY TRNAVA, spol. s r.o.  Obaly pre Vás  papierové a plastové výrobky - malopredaj a veľkoobchod 

NOVINKY

arr3Obchodné podmienkyObchodné podmienky   Obchodné podmienky OBALY TRNAVA s.r.o.   Nakupovanie tovaru na našich... arr3Odstúpenie od ZmluvyOdstúpenie od zmluvy   Nižšie je uvedený vzor odstúpenia od zmluvy, ktorý si viete skopírovať a v...

KONTAKTY

OBALY TRNAVA, spol. s r.o., Jozef Jánošík- konateľ
predajňa:Internetový predaj prenosnou ERP
917 01 Trnava, Ičo:36 259 900, Ič DPH SK2021819602
tel: +421 903 404 807
obaly(a)janosik.sk
E-shop: otvorený nonstop

»
OBALY TRNAVA, spol. s r.o.

Naša ponuka :

V e-shope si môžete vybrať široký sortiment výrobkov, napr. Menu box na jedlo, Termo misky na polievku, Alobal, Potravinové folie, PE tašky a PE vrecia, etikety, mikrotén. vrecká, Mikroténove tašky v rolke, Bezpečnostne tabulky a Piktogramy samolepky, šatňove a tombolove listky,Plastove kelimky, vaničky na dreň, Dresing,

obalovacie streč folie, Bublinkové fólie na kotúči,  plastove poháre,papierove tácky,

lepiace pásky, XEROX papier, A 5, A 4, A3, Ľanový aj PP motúz, gumičky,

 Pečiatky TRODAT, Papierove TERMO pásky do pokladni ERP, Etiketovacie kliešte, testery bankoviek, mincovníky, cenovkové lišty, cenovky 888,88 €, drevený ciachovany meter,

gastro servis obalového a baliaceho sortimentu - menu boxi na jedlo, aj misky na polievku s vrchnáčikom, papierové utierky ZZ do zásobnikov, aj pap. kotúče, servítky, alobal,

plastový príbor. papierove obrusy biele, farebné,

Čo nenájdete na web stránke, napíšte do e-mailu a pomôžeme Vám Vašu požiadavku vybaviť cez  e mail:obaly.janosik@gmail.com,  obaly@janosik.sk, 

Spôsob dopravy - sami si zvolíte, či si chcete svoj objednaný tovar vyzdvihnúť podľa dohody alebo nechať poslať poštou na DOBIERKU, kurierom, prípadne Vám tovar dovezieme. Cenu za dopravu určuje POŠTA od:3,85 € listová DOBIERKA, Do hmotnosti 0,500 kg, do 2 kg cca 6,85 € . Nad 2 kg balík do 5 kg cca 7,85 € , nad 5 kg do 10 kg cca 9,85 €. nad 10 kg balík posielame len KURIEROM cena od 11,85 €

Lacnejšie za balík od 2 kg ,1.trieda do 5 kg 5,95 € , nad 5 kg kuriérom cca 9,55 € a nad 10 kg 11,85 € nad 15 kg 18,65 €.  tovar je na druhý deň u Vás do 12:00 hod. doobeda. balík 

Všetko pre Vašu maximálnu spokojnosť.

Ďakujeme za Váš nákup

Team OBALY TRNAVA, spol. s r.o. PAPIEROVÉ a plástové výrobky, obaly, pre Vás !  Je dostupný internetový obchod a objednávky sa prijímajú aj telefonicky.

Našu ponuku tovaru nájdete na www.poziadavka.sk Kamenný obchod je zrušený. Vybavujeme objednávky na Dobierku, alebo privezieme tovar.



Zväčšiť mapu


NÁZORY A OTÁZKY NÁVŠTEVNÍKOV

Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

Obchodné podmienky OBALY TRNAVA s.r.o.

Nakupovanie tovaru na našich internetových stránkach môžu uskutočniť právnické aj fyzické osoby za predpokladu dodržania nižšie uvedených pravidiel.

Vymedzenie pojmov

Spotrebiteľ - Kupujúci: je osoba, ktorá prostredníctvom e-shopu vykonala objednávku. Podľa zákona č.102/2014 Z.z. sa spotrebiteľom rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá nenakupuje tovar pre účely jeho predaja iným osobám, za účelom podnikania alebo výkonu zamestnania či povolania. (ďalej „kupujúci“)

Predávajúci: je prevádzkovateľ internetového obchodu www.obaly.sk, obchodné meno: ObalyTrnava s.r.o. so sídlom Radlinského 1 , 91701 Trnava, e-mail: obaly@janosik.sk, IČO:36 259 900 IČ DPH SK2021819602 Tel. Č: 0903404807, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Mesto: Trnava, oddiel: Sro, vložka č. 14767/T, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy koná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania, alebo osoba konajúca v jej mene alebo na jej účet ( ďalej „ predávajúci“)

Právne vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim spotrebiteľom výslovne neupravené týmito obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými ustanoveniami zák. č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Obč. zák.“), zákona o ochrane spotrebiteľa, zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, ako aj inými súvisiacimi predpismi.

Tovar: sú všetky produkty uvedené na stránkach internetového obchodu www.principessa.sk

Objednávka

1.

Spotrebiteľ - kupujúci objednáva výrobky a služby predávajúceho prostredníctvom obchodného systému na www.obaly.sk písomnou formou: e-mailom (vrátane objednávky cez e-shop), poštou alebo telefonicky.

Takto vykonaná objednávka sa považuje za záväznú a je v súlade so zákonom č. 102/2014 Z.z. v znení neskorších zmien a predpisov chápaná ako zmluva uzavieraná na diaľku.

2.

Pri každej objednávke musí kupujúci uviesť meno a priezvisko, poštovú a fakturačnú adresu, telefónne a faxové číslo, e-mail, fyzická a právnická osoba podnikateľ aj IČO, DIČ, IČ DPH, názov tovaru, popis tovaru, počet kusov, dátum vystavenia objednávky, (objednávka prostredníctvom e-shopu tieto podmienky spĺňa automaticky). 

Tieto údaje budú v zmysle zákona o ochrane osobných údajov č. 122/2013 Z.z. použité iba v rámci obchodného vzťahu medzi predávajúcim a kupujúcim - spotrebiteľom  a nebudú poskytnuté tretej osobe (s výnimkou osoby zabezpečujúcej prepravu tovaru).

3.

Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že bol so všeobecnými obchodnými podmienkami oboznámení. Všeobecné obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. V prípade, že predávajúci a kupujúci uzatvoria písomnú kúpnu zmluvu, v ktorej si dohodnú podmienky odchylne od všeobecných obchodných podmienok, budú ustanovenia kúpnej zmluvy uprednostnené pred všeobecnými obchodnými podmienkami.

4.

Po doručení objednávky bude táto objednávka zaevidovaná v systéme predávajúceho a vtedy zároveň vzniká obchodný vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim. Najneskôr do 24 hodín ( v pracovné dni) sa predávajúci skontaktuje (e-mailom alebo telefonicky) s kupujúcim. Overí objednávku, spôsob dopravy a oznámi predbežnú dodaciu dobu, alebo termín odberu, konečnú cenu a spôsob úhrady. Od tohto termínu je objednávka pre kupujúceho záväzná.

Dodacie lehoty

1.

Kupujúci si môže zvoliť dopravu tovaru a to buď  dopravu pomocou Slovenskej pošty alebo osobne.

2.

Dodacie lehoty sú pre rôzne druhy produktov rôzne. Termín dodávky alebo odberu tovaru bude vždy oznámený kupujúcemu pri overovaní objednávky.

3.

Tovar je expedovaný v čo najkratšom termíne, pričom Predávajúci je povinný objednávku Kupujúceho splniť a tovar dodať Kupujúcemu v lehote do 30 dní od dodania tovaru dodávateľom alebo výrobcom tovaru Predávajúcemu.

 4.

Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim okamihom, keď kupujúci alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru.

Cena, platobné podmienky a prepravné

1.

Cena produktu je stanovená cenníkom predávajúceho v čase objednania tovaru. Výška kúpnej ceny produktu bude vždy oznámená pri overovaní objednávky.

2.

Kupujúci uhrádza platbu dobierkou, prevodom/vkladom na účet predávajúceho. V prípade, ak Kupujúci zaplatí Predávajúcemu kúpnu cenu bezhotovostným prevodom, za deň platby sa považuje deň, kedy bola celá kúpna cena pripísaná na účet Predávajúceho.

3.

Pri odovzdávaní produktu platí spotrebiteľ cenu za produkt + dopravné a prípadne cenu dobierky.

4.

Spôsob dopravy si volí spotrebiteľ sám cez formulár objednávky v e-shope alebo pri inom spôsobe komunikácie. Spotrebiteľ si môže zvoliť spôsob dopravy, a to:

a) osobný odber

b) cez Slovenskú poštu (ceny za listové zásielky do 0,100 kg 2,16 EUR do 0,500 kg 2,86 EUR od 0,501 kg 3,86 EUR ceny za balíček od 0,501 kg 4,68 EUR)

c)Kuriérom ( ceny za KURIERA od 0,501 kg 5,68 EUR ceny za KURIERA od 2,001 kg 7,68 EUR ceny za KURIERA od 15,001 kg 9,68 EUR ceny za KURIERA od 20,001 kg 10,68 EUR )

 

5.

Výška nákladov na dopravu bude vždy oznámená spotrebiteľovi pri overovaní objednávky, prípadne predávajúci odporučí spotrebiteľovi lacnejší variant dopravy.

6.

Platby sa vykonávajú v EUR, pričom Predávajúci nevyžaduje platbu vopred, avšak ak suma objednávky je väčšia ako 200 EUR môže Predávajúci môže požadovať uhradiť predfaktúru.

7.

V prípade oneskorenia úhrady fakturovanej sumy je Predávajúci oprávnený účtovať Kupujúcemu úrok z omeškania vo výške 0,05% z účtovanej sumy za každý deň oneskorenia.

8.

Dokladom o predaji vrátane ceny tovaru je faktúra, ktorá je priložená k zásielke, pričom zároveň slúži ako dodací a záručný list. Predávajúci je platca DPH.

9.

Predávajúci si vyhradzuje vlastnícke právo k veci, a preto sa kupujúci stane vlastníkom až po úplnom zaplatení kúpnej ceny.

 

III. Preberanie tovaru

1.

Spotrebiteľ sa zaväzuje prevziať tovar v dohodnutom termíne na adrese uvedenej na objednávke.

2.

Pri preberaní produktu je spotrebiteľovi odporúčané skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená a zničená, spotrebiteľ je povinný bez prevzatia zásielky ihneď kontaktovať predávajúceho a so zasielateľskou spoločnosťou spísať Zápis o škode na zásielke. Akékoľvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie produktu nebudú akceptované.

3.

Spotrebiteľ nadobúda vlastnícke práva k produktom až uhradením plnej ceny a ďalších peňažných čiastok dohodnutých v kúpnej zmluve na diaľku na účet predávajúceho. Do doby prechodu vlastníckych práv z predávajúceho na spotrebiteľa, ktorý má produkt v držbe, má spotrebiteľ všetky povinnosti uschovateľa veci a je povinný produkty a služby na vlastné náklady bezpečne uschovať a označiť ich tak, aby boli za každých okolností identifikovateľné ako produkt predávajúceho.

4.

Predávajúci je oprávnený požadovať splnenie záväzkov, najmä uhradenie ceny za produkty a služby, a to bez ohľadu na to, že vlastníctvo k produktu a služby ešte neprešlo na spotrebiteľa.

5.

Nebezpečenstvo škody na produktoch prechádza na spotrebiteľa momentom prevzatia spotrebiteľom alebo jeho splnomocnencom.

 

Odstúpenie od zmluvy

1.

Kupujúci, spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov.

2.

Spotrebiteľ je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Odstúpenie od zmluvy musí byť uskutočnené písomnou formou, musí obsahovať všetky údaje slúžiace k identifikácii produktu, spotrebiteľa a predávajúceho a musí byť vo vyššie uvedenej lehote doručené do sídla predávajúceho. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty.

Tovar musí byť vrátený najneskôr do 14 pracovných dní od odstúpenia od zmluvy. To neplatí, ak predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby. Lehota podľa prvej vety sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.

Spotrebiteľ zašle tovar na adresu:

ObalyTrnava s.r.o. Radlinského 1, 917 01 Trnava IČO:36 259 900

3.

Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

Odstúpenie od zmluvy je potrebné posielať na e- mail :obaly@janosik.sk

4.

Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov.

5.


Produkt nesmie byť poškodený, používaný, nemusí byť v pôvodnom obale,  spolu s produktom musí spotrebiteľ odovzdať všetky dokumenty týkajúce sa predmetného produktu (návod na obsluhu, záručný list, doklad o nadobudnutí a pod.), ktoré obdržal pri jeho kúpe. Spotrebiteľ súhlasí a berie na vedomie, že písomnou formou sa v tomto prípade rozumie listina o odstúpení od kúpnej zmluvy podpísaná spotrebiteľom. 

6.

Kupujúci zodpovedá len za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.

7.

Tovar neposielajte späť na dobierku. Takto zaslaný produkt sa neprijíma a bude Vám vrátený späť.

8.

Predávajúci nie je povinný uhradiť kupujúcemu dodatočné náklady, ak si kupujúci výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil kupujúci, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim.

9.

Kupujúci nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku najmä v nasledovných prípadoch:

a) ak ide o zmluvu, ktorej súčasťou je aj poskytnutie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom kupujúceho pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy
b) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj produktu alebo služieb, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť
c) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj produktu zhotoveného podľa osobitých požiadaviek kupujúceho alebo produktu určeného osobitne pre jedného kupujúceho, alebo produktu, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť

10.

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku (odstúpiť od zmluvy) alebo jej časť ak:

a) produkt sa nevyrába alebo sa prestal vyrábať
b) zmenila sa cena dodávateľa produktu
c) vystavená cena produktu bola chybná

d) z dôvodu vypredania zásob

V prípade úhrady kúpnej ceny Kupujúcim alebo jej časti mu budú finančné prostriedky vrátené v lehote 14 dní na ním určený účet, pokiaľ sa s Predávajúcim nedohodne inak.

Záruka a servis, reklamácie

1.

Právna úprava zodpovednosti za vady sa riadi ustanoveniami § 620 a nasl. Obč. zák.

2.

Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený  u predávajúceho na základe kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi predávajúcim a kupujúcim.

3.

Záručná doba na každý tovar je 2 roky a začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.

Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení vady, ak reklamáciu kupujúci neuplatní včas ( teda v záručnej dobe) zanikajú  mu práva zo zodpovednosti predávajúceho za vady.

4.

Záručným listom je doklad o kúpe – faktúra, ktorá slúži zároveň aj ako dodací list.

5.

Nie je možné uznať reklamáciu ak  poškodenie vzniklo:

  1.     prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením  znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby
  2.     používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa
  3.     mechanickým poškodením- roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým zaobchádzaním, zámerným poškrabaním vrstiev tovaru a pod.,

6.

O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu.

7.

Kupujúci tovar zašle zabalený do obalu vyhovujúceho preprave spolu s popisom vady a kópiou dokladu o kúpe na adresu predávajúceho:

ObalyTrnava s.r.o. Starohájska 6, 917 01 Trnava IČO:36 259 900

8.

V prípade uplatnenia reklamácie u predavajúceho má kupujúci právo na úhradu nákladov spojených s uplatnením práva vyplyvajúceho zo zodpovednosti za vady.

Alternatívne riešenie sporov:

Právne vzťahy vzniknuté medzi Predávajúcim a Kupujúcim sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky.

 

V prípade vzniku sporu medzi účastníkmi je daná právomoc súdom Slovenskej republiky.

 

Ak Kupujúci - Spotrebiteľ má za to že jeho reklamácia alebo vec nebola primerane vybavená, je spotrebiteľ povinný obrátiť sa na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

V prípade, ak je kupujúci nespokojný s výsledkom svojej žiadosti o nápravu a pokus o vyriešenie sporu s predávajúcim bol bezvýsledný, má právo podať návrh príslušnému subjektu alternatívneho riešenia sporov, ktorým je v tomto prípade napr. Slovenská obchodná inšpekcia. 

Slovenská obchodná inšpekcia má k dispozícii všetky potrebné informácie o alternatívnom postupe, ktorým môže Zákazník prípadný spor riešiť.

Stránka kde kupujúci nájde potrebné informácie: http://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi.

 

 

Kupujúci Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line. On-line riešenie sporu zabezpečuje Európska komisia a slovenské kontaktné miesto riešenia sporov on-line (RSO).

Viac informáci sa nachádza na stránke: http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

 

VII. Záverečné ustanovenia

1.

Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny ceny. Pri zmene ceny predávajúci kontaktuje spotrebiteľa. Spotrebiteľ má právo pri takto upravených cenách objednávku stornovať.

2.

Spotrebiteľ prehlasuje, že pred vyplnením alebo oznámením objednávky sa oboznámil s týmito všeobecnými podmienkami a reklamačným poriadkom a že s nimi súhlasí. 

Bez ohľadu na ostatné ustanovenia zmluvy, predávajúci nezodpovedá spotrebiteľovi za ušlý zisk, stratu príležitostí alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbalosti, porušenia zmluvy alebo vzniknuté iným spôsobom. 

Tieto všeobecné obchodné podmienky boli formulované a ustanovené v dobrej viere, za účelom splnenia zákonných podmienok a úprav korektných obchodných vzťahov medzi predávajúcim a spotrebiteľom. V prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto podmienok ako neplatné alebo nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení a zvyšné časti príslušného ustanovenia tým zostávajú nedotknuté.

Neupravené právne vzťahy v týchto všeobecných obchodných podmienkach sa riadia podľa príslušných ustanovení predovšetkým Zákona č.40/1964 Zb., Zákona 250/2007 Z.z., Zákona 122/2013 Z.z.,  Zákona č. 102/2014 Z.z.,

Predávajúci a spotrebiteľ sa dohodli, že plne uznávajú komunikáciu na diaľku – telefonickú, faxovú (vrátane ručne vypísanej objednávky), elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.

VIII.

Orgán dozoru nad nad dodržiavaním povinností predávajúceho voči spotrebiteľovi je Slovenská obchodná inšpekcia, konkrétne pracovisko:

Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj

Prievozská 32, P. O. Box 5, 820 07 Bratislava 27

 

Tieto Obchodné podmienky vstupujú do platnosti 01. 01. 2015.

Odstúpenie od Zmluvy

Odstúpenie od zmluvy

Nižšie je uvedený vzor odstúpenia od zmluvy, ktorý si viete skopírovať a v prípade odstúpenia od zmluvy zaslať na spoločnosť.

Adresa predávajúceho:

 

OBALY TRANAVA s.r.o., Radlinského 1, , 91701 Trnava Slovensko

 

 

Adresa kupujúceho:

doplňte prosím Vaše meno a adresu

 

 

 

Vec: Odstúpenie od zmluvy

 

Dolupodpísaný meno a priezvisko kupujúceho odstupujem od zmluvy č. uveďte prosím číslo objednávky uzavretej so spoločnosťou OBALYTRNAVA s.r.o., so sídlom Radlinského 1, 91701 Trnava, IČO: 36 259 900, v internetovom obchode principessa.sk, v súlade s ustanovením podľa § 8 a nasledovne zákona č. 102/2014 Z.z. v znení neskorších predpisov o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v znení neskorších predpisov v lehote do 14 kalendárnych dní od prevzatia tovaru, ktorý bol prevzatý dňa uveďte dátum v uveďte miesto.

 

Dôvod odstúpenia od zmluvy: neuvádzam/prípadne môžete uviesť a pomôcť nám tak k zlepšeniu našich služieb

 

Peňažné prostriedky žiadam vrátiť na číslo účtu*: uveďte prosím Vaše číslo účtu

 

Za kladné vybavenie mojej žiadosti Vám vopred ďakujem.

 

 

Meno a Priezvisko

 

Bezpečnostne symboly piktogramy, samolepky, tabuľky, lepiace pásky,úprava vody,
Nájdete nás aj na www.poziadavka.sk
imgoywiitiy imgJohne416 img26.06.2019 23:49 imgoywiitiy imgJohna806 img26.06.2019 23:49
Osobné údaje

Týmto textom Vám poskytujeme informácie o spracúvaní osobných údajov podľa nariadenia GDPR a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a dodržiavanie základných zásad

podľa § 6 až 12  fyzickej osoby, ak ste ako návštevník webovej stránky www.obaly.sk alebo profilu na sociálnej sieti facebook prejavili záujem o kúpu produktov.

Spoločnosť OBALY TRNAVA  spol s r.o., so sídlom Radlinského 1, 917 01 Trnava, 36 259 900 IČ DPH SK2021819602 zapísanej v Obchodnom registri Okresného súdu Trnava, oddiel: Sro, vložka č.  14767/T, email: obaly@janosik.sk , tel.: +421 903 404 807 (ďalej len “Spoločnosť”). Spoločnosť nemenovala zodpovednú osobu pre ochranu osobných údajov.

Aké údaje spracúvame:

Ak nadviažete komunikáciu so Spoločnosťou ako návštevník webovej stránky obaly www.obaly.sk cez: objednávkový formulár pri uskutočnení objednávky resp. nákupu do nákupného košíka; rýchly kontaktný formulár: zadaním Vašej emailovej adresy a dopytu; priameho emailu na www.obaly.sk; prípadne zaslaním správy cez sociálnu sieť facebook; alebo akýmkoľvek iným spôsobom, Spoločnosť bude spracúvať len bežné osobné údaje.

Spoločnosť spracúva osobné údaje o zákazníkoch. Spracúvané sú len relevatné osobné údaje, ktoré Spoločnosti sami poskytnete, v prvom rade pri:

a)vyplnení objednávkového formulára pri uskutočnení nákupu do nákupného košíka (menovite meno a priezvisko, telefónne číslo, adresu bydliska, prípadne doručovaciu adresu, spôsob úhrady, Vami zadaná poznámka k objednávke), alebo

b)zadaní dopytu prostredníctvom rýchleho kontaktného formulára alebo priamo do emailu (menovite emailová adresa, prípadne meno a priezvisko alebo telefónne číslo a Vašu otázku). Ak budete chcieť, môžete uviesť aj ďalšie údaje najmä podrobnejšie informácie k tovaru, o ktorú máte záujem.

Facebook

Ak pre kontaktovanie Spoločnosti využívate sociálnu sieť Facebook, umožníte Spoločnosti tiež prístup k Vášmu profilu, ktorý môže obsahovať aj Vami zverejnený údaj o dátume narodenia, údaj o o aktuálnom mieste pobytu. Súčasťou Vášho verejného profilu je Vaše meno, priezvisko, profilový obrázok, veková kategória, údaj o pohlaví a ďalšie verejné

Účely, pre ktoré spracúvame osobné údaje:

Tieto osobné údaje Spoločnosť spracúva na účel vybavenia Vašej objednávky, teda na plnenie zmluvy medzi Vami s Spoločnosťou. A neposkytujeme vaše údaje tretej strane.

Spracovanie údajov v tomto prípade znamená všetky činnosti od zaevidovania Vašej objednávky, jej spracovania vrátane zaplatenia a doručenia objednaného tovaru.

Spoločnosť tiež spracúva osobné údaje na účel zaistenia zákazníckej podpory ak Spoločnosť oslovíte cez Prvý kontaktný formulár alebo priamo emailom s Vaším dotazom alebo akoukoľvek otázkou. Vyplnením údajov vyjadrujte svoj súhlas so spracovaním osobných údajov. Vaše osobné údaje Spoločnosť nijak ďalej nevyužíva a po zodpovedaní dotazu, Spoločnosť Váš dotaz zmaže.

V prípade uzatvorenia zmluvy (zrealizovania nákupu na webovej stránke), Vaše osobné údaje Spoločnosť spracuje tiež na účel vyhotovenia faktúry a na účel vedenia účtovníctva Spoločnosti. V prípade, ak by Spoločnosť evidovala neuhradenú pohľadávku z poskytnutej služby, Spoločnosť spracuje relevantné osobné údaje na účel vymoženia pohľadávky v medziach zákona.

Ako dlho spracúvame Vaše osobné údaje:

Vaše osobné údaje Spoločnosť uchováva po dobu trvania zmluvného vzťahu medzi Vami a Spoločnosťou a naplnenia predmetu zmluvy (zrealizovanie objednávky, platby a dodania zakúpeného tovaru).

Po ukončení spolupráce a po uplynutí zákonnej záručnej lehoty, budú tieto údaje vymazané, pokiaľ neexistujú právne predpisy upravujúce podnikateľskú činnosť Spoločnosti a daňové, účtovné alebo archívne povinnosti, ktoré by vyžadovali uchovávanie osobných údajov, pričom v takom prípade sa osobné údaje vymažú po uplynutí 10 rokov nasledujúcich po roku ukončenia zmluvnej spolupráce.

Osobné údaje, ktoré ste zadali do Vášho dotazu Spoločnosť spracúva len nevyhnutnú dobu do zodpovedania Vášho dotazu resp. ukončenia jednotlivej emailovej komunikácie.

Na základe čoho môžeme spracúvať osobné údaje:

Vaše osobné údaje Spoločnosť spracúva bez potreby vyžiadania si Vášho súhlasu, pričom právnym základom na spracúvanie Vašich osobných údajov je čl. 6 ods. 1 písm. b) nariadenia GDPR: plnenie zmluvy a opatrení pre uzatvorením zmluvy (vychádzajúc z Recitálu 44 Nariadenia GDPR).

Poskytnutie Vašich osobných údajov je požiadavkou potrebnou na uzatvorenie zmluvy/nákupu na webovej stránke, pričom ich poskytnutie je Vašou slobodnou voľbou/právom. V prípade, ak Vaše osobné údaje Spoločnosti neposkytnete, Spoločnosť nebude môcť s Vami uzatvoriť zmluvu a doručiť Vám objednaný tovar.

Osobné údaje zadané do Prvého kontaktného formulára alebo do emailového dotazu Spoločnosť spracúva na právnom základe vykonávania opatrení pred uzatvorením zmluvy (čl. 6 ods. 1 písm. b) GDPR) prípadne na účely oprávneného záujmu Spoločnosti (. 6 ods. 1 písm. f) GDPR).

Údaje z cookies spracúvame na právnom základe:

a)oprávneného záujmu Spoločnosti podľa čl. 6 ods. 1 písm. f) Nariadenia GDPR: cookies v časti fungovanie webovej stránky a na analytické účely (meranie návštevnosti webovej stánky, prezeraných službách, ďalšej aktivite na webovej stránke, prispôsobenie zobrazenia webovej stránky);

Spoločnosť v súčasnosti neposiela reklamné ponuky zákazníkom.

 

Väčšina webových prehliadačov prijíma cookies automaticky. Obsahujú ale ovládacie prvky, ktoré umožňujú ich blokovanie alebo odstránenie. Ste oprávnení nastaviť si svoj prehliadač tak,

aby bolo používanie cookies na Vašom počítači zabránené; ak tieto cookies zakážete, nemôžeme garantovať plnú funkčnosť stránok Spoločnosti. Pokyny k blokovaniu alebo odstráneniu súborov cookies v prehliadači možno nájsť v dokumentácii pomocníka jednotlivých prehliadačoch.

Spoločnosť automatizovane nespracúva osobné údaje a nevykonáva profilovanie Vašich osobných údajov. Spoločnosť Vaše osobné údaje neprenáša do tretej krajiny.

Vaše osobné údaje sú v prvom rade spracúvané Spoločnosťou a prípadne jej pracovníkom. Všetky osoby, ktoré majú prístup k osobným údajom, sú zaviazané mlčanlivosťou a tento záväzok trvá aj po skončení ich spolupráce so Spoločnosťou.

Osobné údaje Spoločnosť nezverejňuje.

Vaše osobné údaje Spoločnosť len v prípade potreby a v nevyhnutnom rozsahu poskytne tretej osobe. Tam, kde je to potrebné, tieto tretie osoby spracúvajú aj Vaše osobné údaje, pričom ide o poskytovateľov služieb Spoločnosti, ktoré Spoločnosť starostlivo vyberá. Spracúvanie osobných údajov prebieha výhradne v súlade s pokynmi Spoločnosti:

a)osobe zmluvne poverenej na vedenie účtovníctva Spoločnosti

b)poskytovateľovi poštových služieb na zaslanie tovaru (Slovenská pošta, a.s.);

c)zmluvnému poskytovateľovi webhostingových služieb, ak má poskytovateľ prístup k osobným údajom Websupport, s.r.o.; Staré Grunty 12
841 04 Bratislava, Slovenská republika, IČO: 36 421 928

d)poskytovatelia služieb a platforiem: Facebook.

Vaše práva dotknutej osoby podľa GDPR:

V súvislosti so spracovaním osobných údajov sa môžete obrátiť na Spoločnosť a požadovať:

  • 1.na požiadanie môžete uplatniť právo požadovať od Spoločnosti prístup k Vašim osobným údajom (Spoločnosť Vás bude informovať predovšetkýmo tom, či a aké kategórie osobných údajov o Vás sú spracúvané, o účele a povahe spracúvania, dobe spracúvania, vrátane informácie o prípadných príjemcoch mimo Spoločnosti a Vašich právach). Všeobecné informácie o činnostiach spracovania Vašich osobných údajov sú uvedené v týchto pravidlách.

Ak sa domnievate, že Spoločnosť spracúva osobné údaje v rozpore s platnou legislatívou, s v rozpore s Vašimi právami a slobodami, máte právo požadovať vysvetlenie a odstránenie nevyhovujúceho stavu (napr. opravu, blokáciu, doplnenie, likvidáciu).

V súlade s legislatívou, máte:

  • 2.právo na prístup (čl. 15 GDPR), ktoré ste Spoločnosti poskytli. Ak si toto právo uplatníte, Spoločnosť Vám potvrdí, či a aké konkrétne osobné údaje sú spracúvané a prípadne Vám budú tieto Vaše osobné údaje sprístupnené spolu s informáciou o spracúvaní.
  • 3.právo na opravu (čl. 16 GDPR) tých osobných údajov, ktoré sú akokoľvek nepresné alebo neúplné alebo chybné. Sama Spoločnosť má primárny záujem na tom, aby spracúvala o Vás len správne a aktuálne osobné údaje. Na toto právo nadväzuje právo byť informovaný ohľadne opravy alebo výmazu osobných údajov alebo obmedzení ich spracovania: Spoločnosť je povinná informovať jednotlivých príjemcov, ktorým boli osobné údaje sprístupnené, o oprave alebo výmaze osobných údajov alebo obmedzení spracovania, s výnimkou prípadov, kedy sa to ukáže ako nemožné alebo si to vyžaduje neprimerané úsilie.
  • 4.právo na vymazanie (čl. 17 GDPR), ktoré sa volá i ako tzv. právo na zabudnutie. Toto právo zahŕňa právo na obmedzenie spracúvania, ak už nie sú Vaše osobné údaje potrebné na uvedený účel, alebo ak už Spoločnosť nemá zákonnú povinnosť alebo dôvod ďalej spracúvať (najmä archivovať) Vaše osobné údaje, vrátane prípadov, ak by ste aj ďalej nesúhlasili s ďalším spracúvaním. V rámci splnenia tohto práva Spoločnosť Vaše osobné údaje úplne alebo čiastočne zlikviduje. Právo na výmaz sa neuskutoční, ak je spracovanie osobných údajov potrebné k splneniu právnych povinností, pre uplatnenie, výkon alebo obhajobu právnych nárokov a ďalšie prípady určené v Nariadení GDPR.
  • 5.právo na obmedzenie spracúvania (čl. 18 GDPR), viď. právo v bode 4. Máte právo na to, aby Spoločnosť obmedzila spracovávanie Vašich osobných údajov, ak: a) popierate presnosť osobných údajov, a to na dobu potrebnej k tomu, aby Spoločnosť mohla overiť presnosť údajov, a) spracúvanie je protiprávne a namiesto výmazu osobných údajov žiadate obmedzenie ich použitia, c) Spoločnosť už osobné údaje nepotrebuje pre účely spracovania, ale požadujete ich pre určenie, výkon alebo obhajobu právneho nároku, d) vzniesli ste námietku proti spracúvaniu, po dobu pokiaľ nie je overené, či oprávnené záujmy Spoločnosti prevažujú nad Vašimi oprávnenými záujmami.
  • 6.právo na prenosnosť (čl. 20 GDPR), zahŕňa právo na prenesenie automatizovane spracovávaných osobných údajov získaných na základe súhlasu od Spoločnosti inému subjektu, kedy Spoločnosť odovzdá Vaše osobné údaje v bežne používanom formáte Vám alebo inému subjektu, ktorého sami určíte. Prenesenie osobných údajov musí byť technicky možné.
  • 7.právo namietať proti spracúvaniu (čl. 21 GDPR) takýchto osobných údajov, v prípade, ak by Vám Spoločnosť zasielala obchodné oznámenia alebo vyhodnocovala nákupné preferencie. Spoločnosť na základe uplatnenia tohto práva okamžite skončí spracúvanie osobných údajov na tento účel.
  • 8.Právo odvolať súhlas: v prípade, ak Spoločnosť spracúva osobe údaje na základe udeleného súhlasu, a to kedykoľvek písomne alebo na emailovú adresu: obaly@janosik.sk, zaslaním nesúhlasu so spracovaním osobných údajov.
  • 9.právo podať sťažnosť ak sa domnievate, že Spoločnosť nespracúva osobné údaje zákonným spôsobom, na Úrad na ochranu osobných údajov SR, so sídlom Hraničná 12, 820 01 Bratislava 27, SR, IČO: 36 064 220, tel.: +421 2 3231 32 20, email: statny.dozor@pdp.gov.sk.

Spoločnosť dbá na bezpečnosť Vašich osobných údajov. Nakladanie s nimi prebieha plne v súlade s platnými právnymi predpismi, vrátane Nariadenia GDPR. Spoločnosť pravidelne posudzuje aktuálnosť týchto pravidiel. Aktuálna verzia týchto pravidiel je dostupná na webovej stránke www.obaly.sk, v sekcii Ochrana osobných údajov. V prípade, ak budú tieto pravidlá podstatne zmenené, Spoločnosť zákazníkov viditeľne upozorní.

Platnosť od 25.5.2018

ZGVmZDQzN